utorak, 5. srpnja 2016.

PAMETNI KOLAČ! OVO MI JE ZAISTA BILO OTKRIĆE GODINE, TOTALNO KREMAST, OSVJEŽAVAJUĆI, MA PREDIVAN OKUS SA SAMO PET SASTOJAKA



Da mi je netko ovo pričao vjerojatno isto ne bih vjerovala. Kolač koji si za vrijeme pečenja sam napravi podlogu, kremu i biskvit, nema šanse.  Nemam riječi za opisat, i preporučam svima da probaju.
SASTOJCI
8 jaja
300 grama šećera
10 žlica glatkog brašna
250 grama margarina



1 litra mlijeka
1 čajna žličica ekstrakta vanilije (ja ga volim pa stavim i mrvu više)
korice od limuna (po želji)

PRIPREMA
Margarin rastopite i ostavite da se ohladi.
Žumanjke pjenasto izmješajte sa šećerom.



U smjesu sa žumanjcima dodajte prosijano brašno, rastopljeni margarin,  ekstrakt vanilije i postepeno mlijeko.
Smjesi lagano dodajte tučeni snijeg od bjelanjaka.
Ulijte smjesu u dobro namašćenu i brašnom posutu tepsiju veličine 20x30 cm.
Pekla sam 45 minuta na 160 stupnjeva (gornji + donji grijač) i još 15 minuta na 140 stupnjeva.
Meni definitivno najbolja temperatura 165 stupnjeva sat vremena.
Posluživanje
S obzirom da je do sada bilo raznoraznih iskustava, evo i ja sam dokaz da definitivno izgled i tekstura ovisi o tko zna čemu, jer vjerujte da ni ja ne znam.
Uglavnom, prvo sam napisala da se kolač peče sat i pol, međutim, kad sam ga ponovo pekla, vidjela sam da bi moglo i kraće tako da sam  pekla samo sat vremena i da je sasvim dovoljno.
Sve sugestije su dobro došle, jer zaista ovisi sve o pećnici, temperaturi, vremenu i definitivno i mala različitost rezultira različitim teksturama kao što se vidi u slikama koje ste svi stavili.
Jedino, odličan okus mislim da je svima zajednički :)

Izvor: http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar