utorak, 5. srpnja 2016.

Kad sam bio u osnovnoj školi sam sebe sam pito pa kad ću ja imati curu svi imaju nekoga ja nikoga…



Kad sam bio u osnovnoj školi sam sebe sam pito pa kad ću ja imati curu svi imaju nekoga ja nikoga, ustvari ja sam o sebi stalno mislio da sam jako ružan da neću nikada imati curu a kamoli ženu.



 Godine su prolazile ja sam bio omiljen u društvu oduvjek ali ne i za vezu ili s*ks itd.. U mom susjedstvu je bila jedna cura koja je bila tako ljepa da nisam ni htio pomišljati o nama kao paru, ona je bila jedna od njljepših cura u srednjoj školi, svi su letili za njom.



Kako smo se uvijek nalazili na jednom mjestu cjelo društvo tako je i ona bila tamo ali ja nisam ispočetka ništa pokušavo, i to par godina čak, i onda odjendaput smo se počeli nalaziti ja i ona. Danas smo u braku i još danas nekima nije jasno kako je ona sa mnom.. Odg: dobrota i srce.

Nema komentara:

Objavi komentar